Klantenservice

AFLEVERING

Levertijden

Bij alle artikelen, welke staan vermeld in onze webshop, staat een levertijd aangegeven. Indien het artikel of de artikelen op bij ons voorraad zijn en deze op werkdagen voor 17:00 uur besteld en betaald zijn, zal het artikel diezelfde dag worden verzonden. Over het algemeen worden de artikelen een dag na verzending bij u afgeleverd door PostNL of DHL, door eventuele vertraging kan de aflevering oplopen tot drie werkdagen. Hier hebben wij helaas geen invloed op.

Levering bij meerdere artikelen

Wanneer u meerdere artikelen in een keer bestelt doen wij ons best om, indien mogelijk, deze artikelen tegelijk bij u te laten bezorgen. Echter kan het soms voorkomen dat sommige artikelen niet op voorraad zijn of nog op de markt moeten verschijnen. De artikelen welke op voorraad zijn worden verzonden. Er wordt dus niet gewacht tot de order volledig is. De overige artikelen worden vervolgens verzonden op het moment dat de artikelen in ons bezit zijn.

Volgen van uw bestelling

U kunt de status van uw bestelling vinden in uw account. De status zal eveneens per e-mail aan u worden bevestigd.

Verzending

Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL of DHL. Op het moment dat uw bestelling verzonden wordt ontvangt u hiervan een e-mail.

Vertraging tijdens verzending

In uitzonderlijke gevallen doet PostNL of DHL er enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Als uw bestelling in uw account de status ‘verzonden’ heeft maar u deze nog niet heeft ontvangen, houd er dan rekening mee dat het tot drie werkdagen kan duren voordat u uw bestelling ontvangt. Heeft u uw bestelling drie werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen, neem dan contact op met onze Klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken wij u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail.

Verzendkosten

Ladygiftshop rekent GEEN verzendkosten indien de aflevering van de bestelling plaats vind binnen Nederland.

Bij verzending van een bestelling naar België en Duitsland bedragen de verzendkosten € 14.50 per bestelling.

 

RETOURNEREN

Indien u uw bestelling of een deel van uw bestelling wilt retourneren is dit mogelijk.

Retourvoorwaarden (producten):

Wanneer u een of meerdere artikelen zou willen retourneren dient u zich ervan bewust te zijn dat het retourneren van de artikelen dient te voldoen aan de volgende voorwaarden: 

- De verpakking van het artikel of de artikelen is/zijn niet geopend en gebruikt.

- De verpakking van het artikel is niet beschadigd.

- Binnen 14 dagen nadat u het artikel heeft ontvangen heeft u contact met ons opgenomen en heeft u van Ladygiftshop een bevestiging van dit contact per e-mail ontvangen.

Retourvoorwaarden (accessoires):

Let op: Wanneer u een of meerdere artikelen wil retourneren dient u zich er bewust van te zijn het retourneren van het artikel/de artikelen dient te voldoen aan de volgende voorwaarden:

- De verpakking van het artikel of de artikelen is/zijn gebruikt.

- Binnen 14 dagen nadat u het artikel heeft ontvangen heeft u contact met ons opgenomen en heeft u van Ladygiftshop een bevestiging van dit contact per email ontvangen.

- Indien de levering beschadigd is hoeft u niets te retourneren. U dient direct binnen 24 uur contact op te nemen met onze klantenservice.

VRAGEN

Voor vragen kunt u contact opnemen met Ladygiftshop via de contactpagina. Onze medewerkers helpen u graag verder.

 

KLACHTEN

Indien u een klacht heeft richting Ladygiftshop dient u contact met de klantenservice op te nemen. Indien uw klacht na contact te hebben gehad met onze klantenservice niet is verholpen, dan kunt u dat schriftelijk indienen bij Ladygiftshop.
Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en ordernummer naar:

 

LADYGIFTSHOP

T.a.v. Afdeling klachten

Bijlstraat 29

1402 PH Bussum

Nederland



Zodra we uw brief met de klacht hebben ontvangen, sturen wij u daar per e-mail een ontvangstbevestiging van. Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na dagtekening van de ontvangstbevestiging.